Retourneren en Klachten

RETOURNEREN

Voor alle aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat u het product heeft ontvangen. Binnen deze termijn kunt u zonder opgave van reden de bestelling aan ons retourneren. Deze herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

 

Om uw retour zo snel mogelijk aan te melden, kun je het retourformulier aanvragen door contact met ons op te nemen via info@tokomilobi.nl. Dit retourformulier kunt u zowel geprint bijvoegen als digitaal insturen. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. De directe kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij anders met ons afgesproken.

 

Betreft de reden een foutief product, kapot product, verlopen houdbaarheidsdatum of een andere fout van ons, dan vergoeden wij alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten die door Toko Milobi in rekening zij gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt aan Toko Milobi. Artikelen die niet retour kunnen:

  • Artikelen die niet in originele staat en/of verpakking verkeren
  • Artikelen die gedragen/gebruikt zijn
  • Artikelen die vers en diepvries zijn

De terugbetaling geschiedt altijd op hetzelfde betaalmiddel als waarmee de klant betaald heeft. De terugbetaling wordt gedaan zodra het retour terug ontvangen en verwerkt is. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Om een retour en terugbetaling zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen, kunt u het beste de volgende stappen volgen:

  • Neem contact op met onze klantenservice. Op basis van het probleem kunnen we een passende oplossing bieden;
  • Vraag het retourformulier aan en vul deze binnen 14 dagen na ontvangst in. Geef duidelijk aan welke oplossing u wenst;
  • Gebruik bij voorkeur de originele verpakking om het product in te pakken. Als u onze doos niet meer heeft dan kunt u het product ook in een andere doos verpakken; Breng uw pakket naar een postkantoor. De directe retourkosten zijn voor de koper, tenzij anders met ons afgesproken;

Zodra het pakket door ons verwerkt is zullen wij de door u gekozen oplossing in gang gaan zetten. Dit is het retouradres:

ToKo Milobi

West-Kruiskade 71c

3014 AM Rotterdam

Tel: +316 16 26 37 83

E-mail: info@tokomilobi.nl



KLACHTEN

Heeft u een klacht? Wij lossen het graag zo snel mogelijk met u op. Voor een snelle afhandeling kunt u contact met ons opnemen per e-mail (info@tokomilobi.nl) of telefonisch (telefoonnummer +316 16 26 37 83.) Onze medewerkers zullen uw klacht zo snel mogelijk bekijken en proberen om deze naar tevredenheid op te lossen. Onze contactgegevens zijn:

 

ToKo Milobi

West-Kruiskade 71c

3014 AM Rotterdam

Tel: +316 16 26 37 83

E-mail: info@tokomilobi.nl

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging van ons. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte. Mocht u ontevreden zijn over onze oplossing dan biedt de Europese Commissie een platform aan voor online geschillenbeslechting voor consumenten. Deze kunt u vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.